Częste pytania

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie to po zalogowaniu będziesz miał dostęp do informacji o Twoich zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jakie są formy dostawy zamówienia?

Możesz wybrać jedną z form dostawy Twojego zamówienia:
– wysyłka pocztą polską,
– odbiór osobisty.
Zobacz więcej informacji w sekcji PŁATNOŚĆ I DOSTAWA.

Jak są formy płatności za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
– przelew na konto bankowe,
– płatność przy odbiorze.
Zobacz więcej informacji w sekcji PŁATNOŚĆ I DOSTAWA.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Naturalnie, możesz odebrać zamówienie w siedzibie promocjone.com, znajdującej się pod adresem: ul. Szpitalna 2, 74-320 Barlinek. Godziny pracy znajdziesz w zakładce KONTAKT. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz kosztów związanych z wysyłką.

Co to są kupony rabatowe?

Kupony rabatowe oferujemy naszym Klientom w wielu akcjach promocyjnych. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Kody rabatowe mają swój okres ważności, po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi wypełnij pole NAZWA FIRMY. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA, uzupełnij tam również swój numer NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję Wysłać na inny adres i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki/odbioru Twojego zamówienia.

Złożyłem błędne zamówienie, czy mogę je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia w momencie kiedy nie rozpoczęła się jege realizacja. Gdy zamówienie jest gotowe lub wysłane na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie +48 517 614 840.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Zobacz więcej informacji w sekcji REGULAMIN. Pobierzesz tam również Formularz Zwrotu.

MASZ INNE PYTANIE?

Napisz do nas!

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.